Selasa, 5 Julai 2011

Mood 'Bonat"

Hahahaha tajuk ntah hape2. Bosan + Penat = Bonat.
Penat sangat2 hari ni. 1 hari tak makan, berdiri je. semuanya sebab siapkan oder sorang customer ni.
odernya xbanyak, tapi almaklum la...saya budak baru belajar, ada je yang x puas hati..

klu korang nak tau mcm ni la muka aku masa masak kek x jadi tadi...huhu

mulanya janji ngan customer tu nak hantar petang, tapi x sempat siap. so terpaksa hantar malam. pukul 8.30 baru kuar rumah. si customer ni plak x bagi address betul2. just bagitau 'country height'. adehh....haku belum khatam lagi la KK ni incik customer....
bila kol dia kata 'high school..saya busy nih' terus hang up... hadoiii la ini olang.....pastu aku sms dia mintak full address. dia bleh reply 'ice cool'. tu je???? oloh la apek...menatang apa tu ???
2 3 kali pusing n u turn gak la....baru jumpa itu tempat...lek elehh ice cool tu rupanya kedai kecik je..cR dia bagitau tu macam kedai dia besar n glamor sangat. senang nak cari. nak je aku charge die duit minyak RM20. bagi address ntah hape2. 
pasni kena beringat kalau nak hantar oder kena mintak full address baru jalan...klu tak, jawabnya abis minyak,balik modal je la.....



wahhhh panjangnye cerita pasal apek nih. sebenarnya nak cerita pasal aku penat je...1 hari berdiri, tak makan, tak layan anak, tak layan laki...upppsss hihiii

dah kol 1 am dah. esok nak jalan g sangkabok lagi. hadoiii malasnya....tp bila en hubby dah bagi arahan, 'yes boss' aje lahhh....

ok frens, marilah kita beradu datas tilam kita yg empuk itu. dia dah memanggil2...
semoga kalian semua mendapat mimpi2 yang indah dan kita dapat bersama lagi pada esok harinya....

semalam aku bermimpi sesuatu yg sgt indah..jeng jeng jeng...

awwwwwww....

eh cerita pasal mimpi esok kite nak share pasal mimpi kite yg best semalam. sampai sekarang teringat2 lagi u...hihii..nanti kite cerita kat en3 pasni yer...


sweet dream u alls......... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan